HTML

Társbérlő

Nem csak a szobát, de mások rigolyáit is fizetem.

Friss topikok

  • .nyád: A lakótásam aki "szuperintelligensnek" vallja magát. Na már most ha én elkezdenék mesélni a dlogai... (2009.03.12. 11:24) Vécépapír
  • Fluent: @a\' ördög: Nagyon besült, ja. (2009.03.08. 22:02) Bűz
  • ifj. Farkas Gyula: @a\' ördög: Kedves Kommentelő! Patinás intézménynek tartom a József Nádor Egyetemet, bár nem mond... (2009.02.25. 07:14) Termosztát
  • zeneigéniusz: Miért ne rövidíthetnénk a négyzetmétert nm-nek? Az MTV talán csak a Magyar TV-t jelenti? Hát nem, ... (2009.02.22. 16:17) Szép kilátások
  • pecsabi (törölt): Szia érdekel még albérelt? ha igen írj: pecsabi@gmail.com üdv pecsabi (2009.02.21. 18:03) Parapéntek, albérletkeresés

Linkblog

Archívum

Vécépapír

2009.02.21. 13:02 St. Mártír

 Megfigyeltem, hogy az albérlet egyik legfájóbb pontja a retyópapír. Ha elfogy, akkor nincs, és kész. Ha én nem veszek, akkor soha többé nem lesz. Mártírkodom, igen. Próbáltam a "mindenkinek saját vécépapírja van" módszert, de ott volt nagyon ciki, amikor az ismerőseim a budiból üvöltöztek, hogy ott ülnek a nagy barna maci fölött, és nincs papír. Volt olyan bérlőtársam, aki egyenesen a szemembe mondta, hogy ő nem szokott szarni. Érted, nem szokott. Ezért nem is vesz vécépapírt. Konfliktuskerülő vagyok, tényleg csak akkor szólok, ha valami nagyon zavar. Volt egy másik srác, az meg azt csinálta, hogy összeszedte a szobájában szanaszét hajigált használt (!) papírzsepiket, és azokkal tömte meg a tartót. Próbáltam megtudni tőle, hogy ezt mégis hogy a faszba gondolta, de nem is fogta fel az ellenérzésemet. Lelkesen magyarázta, hogy ez egy jó újrahasznosítási technika. Igaz, ez a gyerek folyton részeg volt, de hát apu anyu fizette az egyetemet. 

A kedvencem, amikor elfogy a papír, és már egy hete csak a melóhelyen ürítek, otthon meg görcsöl a hasam. Akkor szoktam látni, hogy a büdös bunkó parasztja vett magának saját vécépapírt, és azt hordja ki magával. Megteheti, hozzá soha nem jön senki, mert még a barátai is utálják, és egy buta bunkó fasznak gondolják, ezért sose látogatják meg. Szülei dettó. 

A fent leírtak érvényesek a vécétakarításra is. Nőt vécét takarítani én még nem láttam. David Attenborouh-t megszégyenítő megfigyeléseket tettem ezen a téren. A nő ha ilyesminek nekiáll, fél óráig húzkodja látványosan a kezére a gumikesztyűt, majd kisúrolja a fürdőszoba csapját egy száraz szivaccsal. Egyízben előfordult, hogy az egyik bérlőtárs népes rokonsága nekemesett szitkozódva a vécé mocskosságán felháborodva, de hát egyrészt mondtam nekik, hogy a kicsi lányukon kérjék számon, másodsorban meg azzal a lendülettel el is zavartam őket a picsába, otthon vidéken óbégassanak.

Egyébként ha valakinek van nagyon súlyos sztorija, küldje be nyugodtan, aztán majd együtt bosszankodunk, mártírkodunk és röhögünk rajta, mert az albérlet tényleg nagyon súlyos dolog.

146 komment

Címkék: albérlet

A bejegyzés trackback címe:

https://tarsberlo.blog.hu/api/trackback/id/tr45946359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mylady 2009.02.21. 17:30:24

@efhábé: ez jogos.
Én laktam egyszer olyan helyen, hogy a tudtunk nélkül bejárkált a tulaj.
Úgy derült ki, hogy szabin voltam, a párom hajnalban távozott (vidékre ment, korán indult), én nem keltem fel vele, ő meg távoztában rámzárta az ajtót, azaz nem maradt kulcs a zárban.
És egyszercsak arra ébredtem, hogy valaki mászkál a lakásban.

Nem sokkal később volt egy olyan eset, hogy szintén szabin votlam, hallom, hogy jönne be valaki kulccsal. Kinyitom, a tulaj ott áll egy idegen párral: jött megmutatni nekik a lakást.
Kiderült, a pár 10ezerrel többet hajlandó fizetni.

Összevesztünk, kidobott minket.

ELköltöztünk. 3 hét múlva telefonált, hogy menjünk vissza. Ki kellett dobnia az új bérlőket, mert sokat buliztak és nem bírták a házban.

Kiröhögtük.

Mylady 2009.02.21. 17:32:20

Utána egy korrekt pali lakásában laktam 6 évig. Teljesen rendben volt minden, talán5x találkoztunk vele 6 év alatt.

Aztán költözéskor, mikor elszámoltunk, simán át akart verni.

Mylady 2009.02.21. 17:35:44

Szerintem nagyon kicsinyes volt: 6 évig semmi dolga a lakással, minden rezsi rendben fizetve, bérleti díj minden hó 5-ig átutalva, soha semmi gond vagy panasz. Egy halom pénzt leakasztott minden tennivaló nélkül.
És elszámoláskor mégis át akart verni 10-15 ezer forinttal. Nem hagytam magam.
Aztán az utolsó párszáz forintra csak legyintettem. Legyen vele boldog.

nem akar az ökörcsorda legelni 2009.02.21. 17:36:00

@pókerandi: a beöntés análszex előtt nem általános, ennyi erővel a nők análszexet kedvelő része sem szokott soha kábelezni. Hogyha pedig a pasik nem tudják, akkor gondolom azért, mert akkor nincsenek ott segíteni, mikor nők csinálják, bár előjátéknak tuti erős lenne segédkezni benne, illetve nem vágynak homoszexuális örömökre.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2009.02.21. 17:38:10

Kedves Kommentelők!

Érdeklődve olvastam a történeteket. Jómagam kollégiumban lakom, és nem mondom, volt egy-két összetűzésem szobatársammal (pl. amikor kihúzta a konnektorból a párabeállító-készülékem zsinórját, hogy telefonját feltölthesse, szegény kosborjaim pedig kókadozásnak indultak). Kedvesem azonban még nagyobb orcátlanságokról tudna beszámolni. Volt lakótársa, bizonyos H. Hajnalka mindég odahordta újdontsült krapekját az albérletbe, aki időnként kedvesem ágyában (!) aludt, napközben pedig távirányítóval a kezében fetrengett az ágyban szotyolát majszolván, s néha -- hogy is fejezzem ki magam, hogy ne legyek bárdolatlan -- egy-egy galambot eresztett a légtérbe.

Hallatlan, ugye, hogy mik vannak!

Jó szelet!
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának IV. éves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon kredites képzésben

Fluent 2009.02.21. 17:46:30

@fénycsepp:
nEM JÖTT MÉG RÁ HA A bANKABA RAKNÁ AZ ÁRUKAT VALAMI BEFEKTETÉSBE, AKKOR JOBBAN JÁRNA :d

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2009.02.21. 17:49:23

@Biro_Peti: Kedves Kommentelő!

Műveletlenséget hiányosságait pótolandó elárulom, hogy a kosbor a róla nevezett család füve, mintegy 80 faja (hazánkban 22) Ausztrália kivételével az egész földkerekségen terem. Egyéb információkért keress meg privátban.

Mellesleg nem tartottál te valaha a BME Számítástudományi és Információelméleti Tanszékének megbízásából Bevezetés a számításelméletbe gyakorlatot informatikushallgatóknak?

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizkus szakának IV. éves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon kredites képzésben

GentleSpecter 2009.02.21. 17:55:44

@ifj. Farkas Gyula: Értem! Azt viszont nem, hogy miért kell ilyenekkel sértegetni, ha kérdezek valamit, hogy "Műveletlenséget hiányosságait pótolandó"! Egyértelmű, hogy hiányos a műveletlenségem, mivel nyíltan rákérdeztem, nem?

Nem, nem én tartottam azt a gyakorlatot.

GentleSpecter 2009.02.21. 17:56:43

Akarom mondani a műveltségem hiányos ebből a szempontból... nem a műveletlenségem.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2009.02.21. 17:58:04

@Biro_Peti: Kedves Kommentelő!

Nem sértésnek szántam, elnézésedet, ha megbántottalak, továbbá örülök, hogy új információkkal szolgálhattam eme becses, szívemnek igen kedves növényekről.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizkus szakának IV. éves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon kredites képzésben

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.02.21. 18:12:00

Döglött Guminyúl 2009.02.21. 14:41:48
Aki nem szarik, az sünt se szarik?!"
de nem ám! ilyenkor kiizzadja fürdés helyett! :-)

a\' ördög 2009.02.21. 18:18:35

Öröm volt olvasni ezt a blogot meg a kommenteket :D
Nálunk nem ennyire súlyos a wcpapírhelyzet, de akadnak ellátási gondok.

És igen, a csajok tudnak a legigénytelenebbek lenni. Tapasztaltuk, ki is dobtuk a hölgyet rövid időn belül :)

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.02.21. 18:22:57

@ifj. Farkas Gyula: ugye csak poénból vagy ilyen modoros?! :D Ha igen, akkor jól csinálod, ha nem, akkor az durva. :)

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2009.02.21. 18:24:44

@hüjehalyó: Igen.. ezt nem tudtam én se eldönteni :DD

GentleSpecter 2009.02.21. 18:31:09

@hüjehalyó: Fú nekem már viszket tőle a tenyerem...

serwer 2009.02.21. 18:39:03

vegyél ki egy garzont b+
ott te vagy a király
ki kiváncsi a másik kulájára

Semese 2009.02.21. 18:42:41

Hát elég szégyenletes, ha így takarít egy nő! Én speciel elég háklis vagyok, ha takarításról van szó. De hülye lakótársból nekem is kijutott. Annyira hülye volt a csaj! Kb. két hetente egyszer mosogatott, akkor is csak a saját edényeit. Persze az evidens volt, hogy mi elmosogattuk az ő cuccát. Három havonta egyszer takarított. Akkor is csak úgy, hogy előtte két nappal fullra kitakarítottam a lakást. Egyszer majd három hétig nem takarítottam, mert kíváncsi voltam, vajon észre veszi e, hogy nincs kitakarítva. Nem vette észre. Persze nem bírtam a mocsokban meglenni. Takarítottam egész nap. Erre két napra rá mit látok? A hülyéje gumikesztyűben nyomul a fürdőszobában. Megkérdeztem a lakótársam, nem baj e hogy elkésett kicsit. Erre mit mondott? "Nem tehetek róla, hogy ilyen gyors vagy!"

star77 2009.02.21. 18:52:18

Miért nem nyomtad bele a fejét a retyóba?
Egy életre megtanulná mi a rend.
Nem kell szégyenlősnek lenni.
Csak keményen,határozottan.

Lollipop (must mistake me you're the sucker) 2009.02.21. 19:01:35

Kedves Gyulám!

Mind mindig, most is nagy örömmel olvassuk Anyáddal a kommentjeidet.
Nagy örömünkre szolgált hogy késztetést éreztél a kondenzált anyagok fizikájához, és büszkék vagyunk amiért jól haladsz tanulmányaidban.

Mint tudod, családunknak immár második generációja él városban, és ahogy jó öreg vájár Atyám mondotta "Értelmiséginek lenni felelősség!".

Ezért kérlek, válogasd meg miféle emberek kommentjeire válaszolsz!
Gyulám! Nem szeretnénk Anyáddal a lelkedbe gázolni, de azt javasolja, mondjuk el: ezek kinevetnek téged. Nem azok akikre gondolsz! A nagyon ostobák, akik még személyed valóságos voltában is képesek kételkedni! Nem. Ellenkezőleg. A többiek. Helyesebben mindenki.

Kérlek Gyula! Legyél már jó fiú és hallgass az eszedre! Jövőre végzel, aztán mehetsz amerre látsz (Géza bátyám kérdezteti, hogy nem gondolsz-e esetleg Phd. képzésben részt venni náluk? Nagyon tetszett a TDK dolgozatod, komoly vihart kavart szakmai körökben...) de amíg tanulsz kérlek gondolj az egész család becsületére. Hogy mit jelent a Farkas Gyula név a Szakmában.

Nos, de nem vonlak el a munkától és tanulástól! Nagyjából ennyit szerettünk volna csak, ha tudsz.

Anyád külön milliószor puszil!
Pistáék is csókolnak!

Csak így tovább, szervusz Fiam!

Üdvözlettel:
Dr. Farkas Gyula Phd.
nyugdíjas

wutanfall 2009.02.21. 19:03:32

Olvastam a történetet, tényleg elég durva és vicces is. Én nem vagyok albérletes, de koleszos igen és ott is dettó ugyanez megy a szobatársak között. Az van, hogy általában csak én próbálom fenntartani az igényesség látszatát, ezért csak én veszek WC papírt, hajlakkot és más hasonszőrű dolgokat. A sok paraszt persze rájár a papíromra meg a hajlakkomra,tusfürdőmre(...stb) de az a baj, hogy én is konfliktuskerülő vagyok, ezért én is csak akkor szólok, ha már nagyon zavar valami, de akkor viszont szabályosan "robbanok" :)
Hiába mondják, hogy szobatársak között minden közös, de ez így nincs jól-szerintem.
Basszák meg!!!

GentleSpecter 2009.02.21. 19:11:26

@Dr. Farkas Gyula Phd.: Na ez hatalmas! Rakd oda neki fater! ;D ;D

faramir 2009.02.21. 19:11:37

@ifj. Farkas Gyula: Na húzzál innen te baromarcú fasz.

tré 2009.02.21. 19:12:39

Nem laktam albérletben, viszont takarítottam vécét iskolában (ált. isk. + gimi) és szórakozóhelyen is. Tapasztalatok:
1. pisiljünk korsóba, dobjuk a piszoárba a csikket (lányok a mosdóba).
2. bármilyen berendezési tárgy landolhat a vécében (váza, illatosító, kólásüveg, stb.)
3. ha nincs kéztörlő, nyugodtan töröljük a vécépapírba a kezünket, csak letépni nem szabad, mielőtt a mosdóhoz érnénk vele.
4. ha szarás előtt nem néztük meg, hogy van-e vécépapír, és nincs, akkor cserébe nem kell lehúzni a vécét.
5. ez csak iskolai vécében kivitelezhető: ha valaki előttünk nem húzta le maga után, ne tegyük meg!, de kötelező a többieket figyelmeztetni az ajtó bezárásával (belülről - majd utána kimászni az ajtó alatt vagy fölött).
6. a hányás nemtelen tevékenység. Ezért el sem kell vonulni a másik nem tagjai elől, a tánctér is kiválóan alkalmas helyszín.
7. a dugás kefejezetten koedukált dolog, meg a kanapé különben is kényelmesebb, mint a vécé. Az óvszer zacsiját a hamutartóba tegyük, a használt gumit meg majd megkeresik a kanapé alatt/mögött.
Meglepő, de nem volt gond sehol a tamponokkal/betétekkel.
Szóval, nem kell különbséget tenni fiú és lány szempontjából, mert "...az emberek anélkül is elég undorítóak, hogy felcimkéznénk őket..."
(Egyedül a felsős fiúvécébe féltem bemenni, de ez szerintem helyfüggő (is) volt - remélem, nem általános az ilyen!)

loláb 2009.02.21. 19:17:30

@efhábé:

Nos, ez tényleg nem úgy van.

Ha normális viszonyok közt laksz a lakásomban, akkor nem kéne félned attól, hogy éjfélkor megjelennék.

Ha viszont disznóólat csinálsz a lakásomból, akkor éjfélkor fogom felmondani a szerződést, rendkívüli felmondással, és azonnali hatállyal, kib@szlak, mint macskát szarni, és mehetsz a híd alá aludni. Mert, hogy az a jog is benne van a bérleti szerződésben.

Rá kéne már jönni ebben az országban arra, hogy aki a pénzt hozza, attól még nem lesz eleve igaza.

Jolikám Kupak 2009.02.21. 19:21:15

én laktam 4 ágyas szobában koliban, egyszer volt egy olyan szobatársunk, aki reggel, mielőtt elindult, mindent összecsomagolt, berakott és lezárt a szekrényébe, az ágyneműtől kezdbve a könyveken, jegyzeteken át az utolsó ceruzáig, mindent, egy rajzszög, egy papírdarab sem maradt utána.

aztán este megjött, fáradtan elkezdett kicsomagolni, és legtöbbször ruhástul, farmerban elszunnyadt szegény.

mondjuk láthatott ő is egysmást egy-egy 5-6 napos ivászatunk során, egy szál faszba kergetőzés, erizdelahajam, főzőparti, meglepi vendég a szekrényben, a szekrény tetején, az ágyában, stb.

Mylady 2009.02.21. 19:22:06

@wutanfall: "szobatársak között minden közös"
ez baromság

Én is voltam koleszos, nálunk nem volt közösködés. Meg kell beszélni az elején.
Ha valamit közösen főztünk, akkor persze közösen vásároltunk, de alapból nem volt minden közös.
Ha elfogyott/nem volt valamim, akkor kértem, de alapból nem jártunk rá egymás cuccaira.
Próbáld meg ezt bevezetni.

Azért egyszer volt egy olyan szobatársam, akit ez nem érdekelt. Akkoriban a szomszédék hűtőjében tároltam a kajámat :)
Volt, hogy csomagot kaptam otthonról. Pakolom ki, csaj bejön a szobába, köszönés nélkül esik neki a sütinek...

Semese 2009.02.21. 19:24:15

Ja! És a számlák kifizetése. Hát az nagy mutatvány volt. Én diktáltam az óraállást, én szedtem be a lakótársaktól az albérleti díjat és utaltam a tulajnak, én jártam postára csekkeket fizetni. Persze vessek magamra, mert amikor a lányka beköltözött, én mondtam, hogy majd intézem a dolgokat, mert olyan ártatlan, anyuci szoknyája mellől elszakadt feje volt. De gondoltam, felnőtt ember lévén, azért veszi néha a fáradtságot és elmegy a postára befizetni a csekkeket. Azt még egy 10 éves gyerek is meg tudja csinálni. Ezért szépen kikészítettem a fizetendő csekkeket az asztalra, minden hónapban pontosan kiszámoltam, kinek mennyit kell beadni a rezsibe. Egyszer nem jutott eszébe bármit is elintézni. Persze a Tesómra is úgy kellett párszor rászólni, hogy tolja már el a verdát a postára, vagy a bankba, mert már mitt'om én hány napja nem volt időm semmit elintézni. A pohár ott telt be, amikor szokás szerint kiszámoltam mindent és jön a szobámba lobogtatva az elszámolást:"Miért ilyen sok a rezsi?" Gondoltam: "Anyádért!" Mondtam nézze má' meg a csekkeket. Jön vissza:"Azért olyan sok a gázszámla, mert tél van?" Gondoltam:"Nem b>.*eg! Azért, mert hülye vagy" Ez ment másfél évig. Egyszer betelt a pohár, és este közöltem a kis csajjal, intézze ő a csekk befizetéseket. Persze, ha van időnk, akkor Tesóm is meg én is szívesen elvisszük a csekkeket. Erre másnak közli velem iwiw-en, hogy nem vállalja át a dolgot, mert pl. nem utalt még soha. Nem tudja hogy kell. Hozzáteszem a csaj 25 éves volt akkor. Este meg már azzal jött, így nem akar velünk lakni, felmondja az albérletet. Jó mi?

Mylady 2009.02.21. 19:26:39

@tré: pedig a tampont/betétet igen érdekes helyekre lehet tenni.
Gimiben rendszeresen volt aki pl az ülőke mögé rejtette, vagy a csésze mögé a földre, pedig minden fülkében volt szemetes.

Jolikám Kupak 2009.02.21. 19:32:27

@loláb: és ha nem enged be az illető éjfélkor, akkor mit szoktál csinálni?

(én pl. nem mindig szoktam ajtót nyitni nappal sem.)

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 19:47:39

Kedves jelenleg még tanuló, ezért koleszos, vagy albérletes iffú kommentelők. Bár még elevenen élnek bennem is a koleszos idők emlékei, immáron több, mint 15 éve gyarapítom a munka frontján a dzsídípít. Szeretnék megnyugtatni mindenkit, hogy a hűtőből kaját kizabáló, vécét sz@arás után le nem húzó, kefét nem ismerő, papírt nem vevő, három naponta fürdő ifjú hölgyek és urak, később sem változnak meg javukra és ezek a problémák a munkahelyeken is elég sokszor okoznak kellemetlen meglepetéseket. Ezért javaslom, hogy továbbra se veszítsétek el a csüggedéseteket és bizakodva tekintsetek az igénytelenekkel teli jövőbe!

2009.02.21. 19:49:09

És az milyen, ha valaki embertelen mennyiségű papírt használ?

Hárman voltunk a lakásban és ex-lakótársunkkal feleztük a wc papír árát, mivelhogy kétszer annyit evett, mint mi ketten - gondoltuk akkor kétszer annyit is termel :)

De a valóság még durvább, mert utólagos számításaink szerint mi ketten az összpapír 30%-át fogyasztottuk el, ő 70%-ot! amikor nem volt a lakásban pár hétig, konkrétan 3-4 napig tartott ki egy tekercs, de ha itt volt, akkor 1 nap alatt elfogyott.

lárvalányhaj 2009.02.21. 19:50:12

én laktam koliban is meg társbérletben is, meg minden lehetséges konfigurációban.
a tisztasági kérdés olyankor okoz konfliktust, ha eltérő preferenciájú emberek kerülnek össze. mindenkinél lehet találni rendetlenebb embert, és olyat is, aki tisztaságmániásabb, és akihez képest a normál igényszintű ember is szutykosnak számít. ez már csak ilyen.

loláb 2009.02.21. 19:50:16

@Jolikám Kupak:

Van pótkulcsom. (Nem vagyok hülye, természetesen nem megyek oda éjfélkor, csak ezt az "Én adom a pénzt, a főbérlő/eladó/stb nyalja ki érte a p.csám" hozzáállást borzasztóan utálom.)

Semese 2009.02.21. 19:52:01

@Bésanyi: Hát igen! Nem egy munkahelyen kellett használati utasítást kirakni a wc papírt-, kefét-, intim zacskót-, és kukát illetően. Ja! És persze a légfrissítőt sem ismeri mindenki.

Zoller 2009.02.21. 19:53:01

ÁÁÁááá, szerintem Photoshop!

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 19:56:22

@Semese: Már csak azért is szomorú, mert csupa olyan cégnél dolgoztam eddig, ahol a tulaj külföldi (német, osztrák, svájci) a cég meg csiri-viri, mindenki diplomás stb. Egyébként ez az egész nem magyar specialitás, amikor külföldön dolgoztam, úgyanúgy vicces rajzon próbálták rávezetni a WC-ben, a kevésbé szocializálódott kollégákat a kefe helyes használatára.

érdeklődő 2009.02.21. 19:57:11

Én azért is költöztem ki rövidúton koliból, mert kb. négyen voltunk 20 m2-re és srác, aki már kb 10000 éve lakott ott birtokolta a szoba 90%-át a ruhaszárítójával, az atombunker méretű ódon monitorjával, lefoglalt két íróasztalt, ilyesm. A hűtőn meg négy rácsból három és fél az övé volt, a hűtő teteje tele volt a rohadtabbnál rohadtabb serpenyőivel.
Ja és volt, hogy 3 hétig nem volt melegvíz a szintünkön.De ez persze nem az ő hibája.
Amúgy nem tudom, hogy hogy szart-e, de pl. én mindig magamnak vittem budipapírt a budiba.
Csajbudiba volt olyan, hogy csajok mellészartak közvetlenül a csésze mellé...nade értitek....???
A zuhanytálcába szarás mindennapos volt csajoknál...
Meg még sok poén volt.
Két srácot azért basztak ki a kóterből, mert beleszartak egy pizzás dobozba és berakták a mikróba öt percre.
Most is a hányinger kerülget...

Azóta is mondogatom, a legjobb dolog amire visszaemlékszem a kolis életemből az az volt, amikor eljöhettem onnan a picsába...

Semese 2009.02.21. 20:01:56

@Bésanyi: És a japcsik? Nem használnak zsepit orrfújáshoz, hanem szépen odakenik a slozi falára a mellékterméket.

Mylady 2009.02.21. 20:02:19

@Bésanyi:
Bankban dolgozom. Tele van diplomásokkal, közgazdászokkal.
Egyszer valaki felháborodott emailt küldött körbe (igen, a vezérigazgató is kapott belőle), hogy a francba már az igénytelen barmokkal. Merthogy a férfi wc-ben rendszeresen találkozik falra kent végtermékkel...

DartagnanX 2009.02.21. 20:03:09

Hát ha idejönne meglepetésszerűen a tulaj éjfélkor, és megnézné, hogy rendesen el van-e mosogatva, vagy porszívoztam-e a minap, akkor bizony nagyon meglepődne a fogadtatáson. És itt nem arról van szó, hogy én adom a pénzt, ő meg nyalja ki a p.csámat is (ahogy valaki megjegyezte, hogy ez milyen rossz hozzáállás), hanem arról, hogy a szerződés szerint előre egyeztetett időpontban jöhet ellenőrizni a lakás állapotát. Tehát nem állít csak úgy be. Hiszen te laksz ott, fizetsz érte. Én vigyázok a lakásra, ő meg nem basztat. Ha annyira félti a lakást, akkor jelentkezzen be minden héten egy vizitre. Egy hónap után már keresném is a következő albérletet. (2 éve lakom ugyanazon a helyen, a tulaj meg alattam lakik, jól megvagyunk köszi)

Mylady 2009.02.21. 20:03:43

@érdeklődő: Én szerettem a koliban lakni, nálunk nem voltak ilyen dolgok.
Lehet, hogy azért, mert ez gazdasági iskola volt? A műszakisokról pl elég durva dolgokat hallottam.

Mylady 2009.02.21. 20:04:30

@Mylady: Ja, nem vitát akarok kirobbantani. Egyszerűen nálunk nagyon kevés fiú volt. Az öt emeletből talán egy emeletnyit tettek ki.

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 20:04:59

@érdeklődő: Hú barátom, ez aztán velős! Én ott csesztem el a dolgot, hogy egy külföldi munka miatt halasztottam egy félévet és mire hazajöttem az addig békés koleszra nem lehetett ráismerni. A szobatársaimmal szerencsére soha nem volt gond, de a szomszédban lakó orvos, meg ügyvéd anyuci-apuci csemeték, olyan mocsokban éltek, hogy rövid időb belül mindent elleptek a csótányok. Vidéki gyerekként én csótányt akkor láttam életemben először. Akkor döntöttem úgy, hogy jobban járok, ha rokonokhoz költözöm, amikor az egyik vizsgám előtti éjszakán, kb. hajnali 3-kor próbáltam nekik elmagyarázni, hogy szerintem miért nem trendi az, ha üvölt a heavy metál. Nem értették meg. Akkor még az ilyen szitut verbálisan próbáltam megoldani, ma már hasonló helyzetekben inkább az erőszakos megoldást tartom üdvözítőnek. Ugyanis ez a fajta, csak ebből ért!

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 20:08:58

@Mylady: Egy műszaki egyetemet végzett, nagyon jó barátom (aki egyébként nagyon intelligens) mondta egyszert, hogy a "műszaki értelmiségi" kifejezés, már önmagában egy antagonisztikus ellentmondás, mert a kettő (mármint, hogy műszaki és értelmiségi) üti egymást!

Zoller 2009.02.21. 20:10:16

Verbálisan??? Ütni kell az ilyeneket, hagy szokják!
Saját részről utálom a mama kedvenceket mert azok azt várják ,hogy úgy legyen mint otthon. Legyen valaki aki elpakol utánuk

Mylady 2009.02.21. 20:11:50

@Bésanyi: műszakisokat nem negyon ismerek, merthogy közgazdász körökben mozgok, de ez ott is igaz lenne sokakra

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 20:13:43

@Mylady: Én is jártam így, miután besokaltam attól, hogy mások helyett is én húzom le a WC-t. (Copy a főnöknek) Aztán a régebben ott dolgozó kollégák tájékoztattak, hogy a német ügyvezető a tettes, aki csak azért nem húzza le maga után a saját jövőképét, mert nem koszolja be a kezét a mások által összefogdosott, WC lehúzóval. Logikus nem? :D

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 20:15:20

@Zoller: Ahogyan ezt írtam is, már én is elértem a törzsfejlődés eme magasabb szintjére!

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 20:17:50

@Mylady: Egyik végzettségem nekem is közgazdász. Én is jó ideig tudnám sorolni a diplomás bunkókat, akiknek max. büfé-ruhatár, vagy suttyó-tahó szakon osztottam volna a címeres papírt!

Mylady 2009.02.21. 20:18:58

@Bésanyi: venni kell neki fertőtlenítő kendőt ajándékba...

Lehet kapni egyenként csomagoltat, kb 300 Ft a 10 darab.

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 20:20:56

@Mylady: Vegyen neki a kedves édesanyja, ha már nem szocializálta megfelelően. Egyébként meg már nem dolgozom ott!

loláb 2009.02.21. 20:21:16

@DartagnanX:

Nem erről van szó. Mikor átveszem a pénzt, havonta egyszer, akkor azalatt felmérem, hogy milyen a lakás (ami egy elég sok pénzért felújított, normális bútorokkal bútorozott, szép lakás, nem egy lepukkant szar). Az nem érdekel, ha kupi van, szerteszét vannak a ruhák, de ha kosz van, ételmaradék, szétszart wc, akkor egyszer szólok, legközelebb felmondok.

Ha extrém eset lenne (mint néhány az itteni komentek közül), akkor viszont azonnali hatállyal felmondanék, ez benne is van a bérleti szerződésben. (Mondjuk köszönhetően a lakó kiválasztásának, ilyenre még 11 év alatt nem került sor. 3-4-5 egyetemistának pedig eleve nem adom ki.)

Ha normális, emberi körülmények közt él valaki az én lakásomban, akkor nem csesztetem, nem járok rá hetente ellenőrizni. De ha nem, akkor inkább tünjön el, keresek olyan bérlőt, aki tud is vigyázni arra amit kap.

Mylady 2009.02.21. 20:22:34

@Bésanyi: "suttyó-tahó szak" ez jó :)

nekem mindkettő közgazdász
még szerzek kettőt (szintén közgazdász) és sikeres leszek :)

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 20:26:38

@Mylady: Azért nem ártana mellé valami rendes szakma is! :-) Mert ha "kitörik" a forradalom, először a politikusokat, utána a közgazdászokat akasztják...!

Mylady 2009.02.21. 20:28:00

@Bésanyi: mi számít rendes szakmának?
most gondolkodom egy brókervizsgán... :)

érdeklődő 2009.02.21. 20:28:12

@Mylady: Gazdasági suli koleszáról van szó...

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 20:30:03

@loláb: Nem hiszem, hogy neked kellene bizonygatni az igazadat. Természetes, hogy megvéded a tulajdonodat, hiszen (úgy gondolom) ebből élsz, vagy legalább is jelentős bevételed van a bérbeadásból. Egyik barátom, aki szintén bérbeadta a lakását, az ügyvédjével csináltatott egy kb. 15 oldalas szerződés, amiben minden benne volt. Nem is volt soha problémája a bérlőkkel!

Fluent 2009.02.21. 20:34:29

@Mylady:

Na akkor biztosan tanultad, ha közgazdász vagy. Valaki termel abból van valós jövedelem, és van aki kufárkodik más termelésével. Na akkor a műszakik melyik is tartoznak melyikbe tartoznak?

Van egy tippen, hogy még büdösnek is találod őket. De ez csak tipp, bankárkám

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 20:35:43

@Mylady: Az tökéletes! Javaslom még esetleg az Accounts Receivable Specialist, Senior Treasury Super User, vagy az Internal Controls Specialist képesítést. :-)

Mylady 2009.02.21. 20:39:56

@Fluent: ???
Te olvastad egyáltalán, mit írtam?

Pont azt, hogy nem nagyon ismerek műszakisokat.

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 20:40:40

@Fluent: Valamit biztosan elértettél, mert Mylady nem mondott semmi rosszat a műszaki végzettségűekről. Én írtam le korábban az alábbi pár sort:

"Egy műszaki egyetemet végzett, nagyon jó barátom (aki egyébként nagyon intelligens) mondta egyszert, hogy a "műszaki értelmiségi" kifejezés, már önmagában egy antagonisztikus ellentmondás, mert a kettő (mármint, hogy műszaki és értelmiségi) üti egymást!"

Amit egyébként én magam sem kommentáltam, de nem értek vele egyet. Mylady-vel is arról kommenteztünk, hogy a magunk (közgazdász) területén, bizony elég sok a selejt!

Fluent 2009.02.21. 20:41:03

@Mylady:

mert ez gazdasági iskola volt A műszakisokról pl elég durva dolgokat hallottam.

taurus80 2009.02.21. 20:44:22

Ismerősömékhez mentem egyszer, és mindenhol szép öblös tányérok a konyhából, tele púposan csikkekkel. Tévén, ágyon a földön. Hozzá a megfelelő szag. Mondom nekik:

-Srácok, szerintem ti csak a mosdóba nem hamuztok.
-Hülye vagy? Szerinted borotválkozás közben hova hamuzok?!

Mielőtt összeköltöztem a párommal elég sokszor laktam együtt hölgyekkel, és mindig idegesített, hogy a nagy többség egyáltalán nem ellenőrizte le maga után a budit. Nincs undorítóbb, mint egy csaj után bemész, és jól meg van csíkozva a wc. Eszükbe sem jutott, hogy más is látja.

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 20:45:32

@Fluent: Nem hiába itt kommentelünk, miután a sz@rhoz mindannyian értünk valamicskét. Egy atomerőmű tervezésével foglalkozó témában, viszont mélyen hallgatnánk. :-)

érdeklődő 2009.02.21. 20:47:51

@Bésanyi: A seggagyabbja oda is belepofázna...

Fluent 2009.02.21. 20:48:51

@érdeklődő:
Farkad phd nagyon okos lenne

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 20:50:56

@érdeklődő: A Muppet Show-ban (értsd: Parlament) is órákig vitáznak a "kávépénzről", mert kávét mindeni iszik és ezért mindenki úgy gondolja, hogy szakértő a témában. Figyeld meg, hogy Paks bővítését qrva gyorsan meg fogja szavazni a nagyérdemű!

Mylady 2009.02.21. 20:54:29

@Fluent: kiegészítettem, hogy nyilván sokkal több volt nálunk a lány.

Abban azért ugye egyetértünk, hogy egy gazdasági koliban, ahol kb 75% lány némileg mások lehetnek a viszonyok?

Nem akarok vitát nyitni a klasszikus témáról (a közgazdászok vagy a műszakisok a hülyébbek?) már csak azért sem, mert nem nagyon ismerek műszakisokat.
De ezt mintha már említettem volna.

Nem szakma szerint osztályozom a népet. Nagyon sok az igénytelen ember, függetlenül attól, hogy milyen jellegű és szintű végzettsége van vagy nincs.

érdeklődő 2009.02.21. 20:55:04

@Bésanyi: Pedig egyszerűbb lenne összeszedni a koleszos budik mellé szart ürüléket, kiszárítani és máris van megújuló energiaforrás, mer fúj atom... :D

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 20:58:45

@érdeklődő: Nyitott ajtókat döngetsz! Dolgoztam építőipari cégnél is, (bár csak mint pénzügyi igazgató, amiért utólag is elnézést kérek a műszakis kollégáktól) ahol többek között részt vettünk a debreceni gázmotor erőmű építésében. Azaz sz@rból csinyátunk enerdzsit!

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 21:00:07

@Mylady: Ugyan már... nincs mit! Végül is vértestvérek vónánk, vagy mi a fene...?! :-)

Jolikám Kupak 2009.02.21. 21:02:48

"a közgazdászok vagy a műszakisok a hülyébbek?"

hát ezen nincs is mit vitázni, minden nemhülye tudja, hogy a közgázosok semmihez nem értenek.

a mérnökök fele közgazd. ismereteket feltételező munkát végez, közgazdász kezébe viszont nem adnék vasgolyót, mert elrontja.

egyébként ha kicsit visszaolvasol, láthadod, hogy a nemek közti undorítósági verseny elég jól kiegyenlített.

Jolikám Kupak 2009.02.21. 21:04:41

@alternat:

elmés válasz, nyilván nem láttál még olyan zárat, amibe belülről is bele lehet tenni a kulcsot, ami kizárja, hogy kinyissa valaki kívülről.
(a zárak 99.9 %-a ilyen.)

alternat 2009.02.21. 21:05:17

@efhábé: Nem szarok be az árnyékomtól, és igen van bérleti szerződés! Az ilyen nagyarcokat már rutinból kiszűröm és be sen jöhet a lakásba.
Hidd el van rutinom, ősztől még néhy lakással indulok. Hála a lakáspiac összeomlásának.

érdeklődő 2009.02.21. 21:08:02

@Mylady: Hangsúlyoznám, hogy a lányok szartak a budicsésze MELLÉ, a lányok szartak a zuhanytárcsába, és a lányoknak kellett a szíves figyelmét felhívni, hogy a véres betétjeiket meg a tampot a kiskukába legyenek szívesek elhelyezni.

Persze a fiúk meg tocsogtak egymás gecijében a zuhanyzóban...de télleg...

alternat 2009.02.21. 21:11:33

@Jolikám Kupak: Te nagyon primitív vagy!
Tudod mennyien állnak sorba, hogy az Üllői út mellett legyen albérletük?
Reggel odamegyek kibaszom őket, a kauciójuk elmegy a javításra.
Este már új lakók népesítik be az odut.
Sokan nyárra sem mondják fel az albérletet!!!

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.21. 21:12:22

@érdeklődő: Én akkor kezdtem koleszban(tudatosan, nem véletlenül) a női vécébe járni, mikor a férfi klotyón megjelentek az animal-sex falragaszok és az ülőkére, meg rárejszoltak az IQ-bajnokok. A női mosdóban mindig tisztaság és rend volt, a csajokkal kapcsolatban nincs negatív tapasztalatom.

Mylady 2009.02.21. 21:15:36

@érdeklődő: Természetesen(?) a lányok között is vannak igénytelenek. De szerintem a fiúk között sokkal többen. Főleg csordában. (bocs)

galoca_no1 2009.02.21. 21:21:41

Egy fiúismerősöm mesélte tavaly, miután karácsonyra kaptak egy porszívót, hogy mennyire örülnek, hogy nem kell kidobni a szőnyeget. 2éve lakott akkor együtt néhány sráccal, és azóta nem volt porszívójuk..
Nem mertem megkérdezni, hogy akkor ugyan mégis, hogyan oldották meg a dolgot, gondolom nem ez lett volna az első szőnyeg,amit kidobnak..

Ejoy 2009.02.21. 21:52:54

@galoca_no1: egy koli társam rendszeresen a porszívóval szívatta ki a faszát a délelőtti szint takarítás alatt...

rb73 (törölt) 2009.02.21. 21:57:42

A témában ajánlom:
John Birmingham: He died with a felafel in his hands (nemtom, magyarul megvan-e)
Szénné röhögtem magam, amíg olvastam.

Jolikám Kupak 2009.02.21. 22:01:16

"Hangsúlyoznám, hogy a lányok szartak a budicsésze MELLÉ, a lányok szartak a zuhanytárcsába, és a lányoknak kellett a szíves figyelmét felhívni, hogy a véres betétjeiket meg a tampot a kiskukába legyenek szívesek elhelyezni.

Persze a fiúk meg tocsogtak egymás gecijében a zuhanyzóban...de télleg..."

"gy koli társam rendszeresen a porszívóval szívatta ki a faszát a délelőtti szint takarítás alatt..."

:D
:D
egyre jobbak a kommentek.

Jolikám Kupak 2009.02.21. 22:06:38

nekem volt egy szobatársam, aki csak meztelenül tudott aludni. egyszer nagyon be volt baszva, és lefekvés után jött rá, hogy kell szarnia.

szépen ki is ment, és el is aludt egy szál faszban a wc-n, nyitott ajtóval, ülve, hátradőlve, leesett álkapoccsal, reggel meg szépen az egész szint (kb. 100-an fiúk, lányok) meg is csodálhatták, nem lehetett kikerülni.

Fluent 2009.02.21. 23:05:10

@rb73:

Ne de majd kiguglizom:D

A borítóm röhögtem, de mintha filmbe is lenne úgy láttam

Mylady 2009.02.21. 23:15:17

@érdeklődő: "Hangsúlyoznám, hogy a lányok szartak a budicsésze MELLÉ, a lányok szartak a zuhanytárcsába, és a lányoknak kellett a szíves figyelmét felhívni, hogy a véres betétjeiket meg a tampot a kiskukába legyenek szívesek elhelyezni."

Erről az jut eszembe, hogy amikor beköltöztünk a főiskola kolijába, "eligazítás" volt délután.
Diri mondta, hogy amit tudtak, megcsináltattak, festés is volt, stb stb. Van-e valakinek észrevétele?

Máshol már rutint szerzett srác felállt és közölte, hogy az 5. emeleti fiú wc-ben le van szakítva az egyik piszoár (mondom, aznap költöztünk), javasolja, hogy cseréljék ki, az ott lakók meg dobják rá össze a pénzt a koli anyagi helyzetére tekintettel.
Diri nézett nagyot, majd közölte, hogy jó, kicseréljük, a pénzt nem kell összedobni, egy piszoárra még futja :)))

loláb 2009.02.22. 08:32:37

@Bésanyi:

Sajnos Tóth András pénzügyi tanácsadónak alapvetően igaza van. De nem mindenben, ki lehet adni a lakást feketén, vagy ha igénye van rá a lakónak, akkor adózva is, ebben az esetben a közterhekkel növelt áron adjuk ki, valamint jó lakásbiztosítással extra költségekre nemigen kell számítani.

A lakáskiadás utoljára 2002-03-ban volt jó biznisz (azelött pedig, főleg 97-99 között extra jó üzlet volt), azóta tényleg nagyjából a banki megfelelő, 6-8% körüli hozamot produkál (Árnyal a képen, ha a megvásárláskori árhoz viszonyítunk, nem a jelenlegi értékhez, én pl az egyik lakásomat 4,5 millióért vettem, most 16-ot ér).

Kisebb, 30m2-körüli lakásoknál kicsit jobb a kép, ezek egyrészt gyorsan, viszonylag jó áron (45-50e/hó)kiadhatók, viszont nem is marad 2-3 évig benne a lakó.

De most ingatlant eladni a legnagyobb butaság, hitelt nem kap senki, kp-je kevés embernek van lakásra, csak borzasztó nyomott áron lehetne megszabadulni, akkor inkább maradjon a kiadás, mégha nem is hoz annyit, amennyit szeretnénk.

megyo 2009.02.22. 22:59:33

nem vagyok tapasztalt a témában, lakáskiadáss, bérlés, azt is elképzelem, hogy a bérbeadónak és -vevőnek is köti a kezét a jog, de a szerződést nem a bérbeadó írja? vagy az ügyvédje? nem lehet nagy dolog elérni, h éjjel 2kor kirakjanak valakit... nekemvolt már bkv-tartozásom, éjjel közepén hívott a behajtó-ügyvédi iroda, h mikor fizetek... mert megteheti... többszöri felszólítás után bármikor baszogathat. egy bérbeadónak is vannak jogai, mint TULAJDONOS.
különbenis, belga megmondta, wunderscheisse. az kell a népnek.

.nyád 2009.03.12. 11:24:06

A lakótásam aki "szuperintelligensnek" vallja magát. Na már most ha én elkezdenék mesélni a dlogairól... Kezdve azzal h mióta ott lakom a porszívót EGYSZER fogta meg és akkor is akkora lendülettel h több kárt csinált mint hasznot.. mosogatni én még nem láttam pedig másfél éve lakom vele. Régebben volt egy olyan szokása amit még most is fenn tart ,hogy mindenkinek beleeszik a kajájába beleiszik a piájába.. mert ő csak étteremben kajál és estefele már gondolom nincs kedve elmenni megint az étterembe , de a másik aki meg megcsinálja magának a kaját az tűrje el h belezabál.. Mindennap elmegy inni és olyan éjféltájt hazaesik amikor én már alszom mert reggel órám van , úgy jön be az ajtón hogy üvöltve köszön hogy aztán tutira felébredjek aztán pedig a szobám előtti villanyt is felkapcsolja ami egyenesen a szemembe világit, aztán bebassza az ajtót majd elmegy vmit a hűtőből kieszik és megy tovább szarni amit szintén lehet hallani az én szobámból meg sztem még a szomszédból is, majd végső csapásként bebassza a wc ajtót de úgy rendesen izomból... Soha nem figyel oda másokra, a beszélgetéseink általában ebből állnak: "Úgy bebasztam.. itt és itt voltam ... részegen vezettem.. ide és ide megyek bebaszni" hát szép gyerek mondhatom.. És ilyenkor lehet látni azt hogy az intelligenciát nem csak a tudásban mérik.. Ahhoz másképp kéne viselkedni, nem büfögni fingani mikor a barátnőim ott vannak pl.. Nem is csodálom h nincsen egy normális barátja, vagy hogy a kapcsolatai 1 hónapnál tovább nem tartanak.. A konyhába én is mentem már be úgy hogy ott voltak a ruhái úgy mindenestől mondom mi a fasz ez itt vetkőzött le este? mondjuk azon az estén hallottam hogy nem jött ki egy darabig a konyhából lehet aludt is egy kicsit.. Nah meg amikor olyan 11 körül felhozott vagy 15 szaktársát és a nagyszobában voltak ahol én meg aludtam volna, de persze egy szót sem szólam , mert éppen akkor hívtak engem is valahova még jó, mert különben nem tudom mit csináltam volna ott... gondoltam jó van ilyen, bár én azért mindig előre szólok ha jön egyszerre több barátnőm.. Nah meg amikor volt barátnője kb 3 hétig ,akkor is meg volt engedve nekik hogy ott aludjanak az én ágyamon persze csak ha az ágyneműt leveszik.. hát kételkedem benne hogy ezt megtették, és én mindehhez vágjak jó pofát..Meg az olyan kijelentései ,hogy "én tökéletes vagyok" és akkor ott ülünk 3an a konyhában és verjük a fejünket az asztalba.. Nah mindegy róla még egy regényt lehetne írni. Leszögezem hogy én sem vagyok hibátlan , igen én is szoktam ittas állapotban hazamenni és szokott olyan is lenni amikor a barátnőimmel iszogatunk a konyhában persze.. De szerintem mindent meg lehetne beszélni ahelyett, hogy a másik háta mögött írogatnánk olyan dolgokat aminek a fele nem igaz.. És pont egy olyan ember, aki ilyeneket megcsinál, semmibe veszi a másikat.. igen itt tombol az intelligencia!,avagy bagoly mondja verébnek .. ajánlva FEKETEDISZNÓVÁGÁSNAK
süti beállítások módosítása