HTML

Társbérlő

Nem csak a szobát, de mások rigolyáit is fizetem.

Friss topikok

  • .nyád: A lakótásam aki "szuperintelligensnek" vallja magát. Na már most ha én elkezdenék mesélni a dlogai... (2009.03.12. 11:24) Vécépapír
  • Fluent: @a\' ördög: Nagyon besült, ja. (2009.03.08. 22:02) Bűz
  • ifj. Farkas Gyula: @a\' ördög: Kedves Kommentelő! Patinás intézménynek tartom a József Nádor Egyetemet, bár nem mond... (2009.02.25. 07:14) Termosztát
  • zeneigéniusz: Miért ne rövidíthetnénk a négyzetmétert nm-nek? Az MTV talán csak a Magyar TV-t jelenti? Hát nem, ... (2009.02.22. 16:17) Szép kilátások
  • pecsabi (törölt): Szia érdekel még albérelt? ha igen írj: pecsabi@gmail.com üdv pecsabi (2009.02.21. 18:03) Parapéntek, albérletkeresés

Linkblog

Archívum

Parapéntek, albérletkeresés

2009.02.16. 12:21 St. Mártír

 Három napja vonatozom és buszozom felváltva Pestre albérletért. A telefonba még behazudja a paraszt, hogy enyém a kisszoba 25+rezsiért, aztán a helyszínen egy befűthetetlen hodályt mutogat pár leharcolt "bútorral", hogy akkor ő erre tetszett gondolni, és akkor kedvezményesen fizessek 70+rezsit érte, meg együtt kéne lakni a progresszív transzos Norbival, aki most gazdfősulis, de rendes srácnak tűnik, még egyszer sem aludt itt. A vécében meg azért van leverve a vakolat, mert majd megjavítják ám, igen. Ismerem az ilyen "majd megjavítják" dolgokat, amik aztán idővel átmennek abba, hogy én szabadkozom fél év múlva is az ismerőseimnek, hogy "ja bocs, a vécében rohad a fal, de majd megjavítják" Viszlát, köszönöm, igen, kurvaanyád. 

Mi van? Itt ülök egy kb. 25 oldalnyi netről nyomtatott tömbbel a kezemben, iszom ezt a szar csapolt sört a Filter teraszon, és nem tudom, mi a fenét csináljak. Már mindegyiket felhívtam, de hát augusztus vége van, ilyenkor gyorsan elmennek a szobák. Igen, csak saját szoba jó, mert közösködtem már egy téren másokkal, és kösz, de nem. Utálom ezt csinálni.

Amúgy elég nevetséges. Már szóban lefoglaltuk az albit, amikor szólt a kiscsaj, hogy a nővére kiadta másnak. Időközben. Azért tartok most itt. 

3 komment

Címkék: albérlet

A bejegyzés trackback címe:

https://tarsberlo.blog.hu/api/trackback/id/tr63946298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.17. 20:47:03

Amikor én kerestem albit a hirdetési újságokban, szinte minden hirdetésre egy ügynökség vette fel a telefont. Én is augusztusban kerestem. Hát gondoltam mit veszíthetek, kipróbálom őket, nekem ingyenes volt. Az ügyintéző csaj kikérdezett, hogy mennyiért szeretnék lakni és kb hol, és megígérte, hogy ha talál valamit nekem, akkor hív és megbeszélünk egy lakásnézést.
Ez volt dél körül. Ebéd után kiültem egy teraszra jegeskávézni és tovább böngésztem a hirdetéseket. Nemsokára csörgött is a telefon, a csaj hívott, hogy még ma meg lehetne nézni egy lakást. Irtó aranyos kis garzon volt, a környék ránézésre határeset (Alsóerdősor, a Blaha és a Keleti között a Rákóczi egyik keresztutcája), de nagyon jó nyugis környéknek bizonyult. Ki is vettem és a tulaj is rendes volt, havonta egyszer összefutottunk a lakbérért, ennyi.

zyron 2009.02.21. 16:11:20

Érdemes amúgy nagyobb albérletportálokon hirdető ingatlancégeknél próbálkozni.
Az én taktikám az volt anno, hogy rákerestem ingatlan.com-on, vagy alberlet.hu-n egy számomra megfelelő lakásra (csak képes hirdetés + alapjrajz legyen + fürdőszobáról legyen kép), telefonáltam, általában ingatlanos vette fel, és ha már foglalt volt a lakás (mert ugye letakarítani a portálról az már luxus), akkor leíméleztük a paramétereket, igényeket, és utána spammelt a megfelelő ajánlatokkal. Kaptam is jópár napig az én igényeimnek megfelelő lakásajánlatokat képekkel, véleményekkel (pozitívumok, negatívumok).
Kép nélküli apróhirdetésekkel nem éri meg foglalkozni, mert csak átvernek.

pecsabi (törölt) · http://hedgehodgy.franksharman.com/ 2009.02.21. 18:03:04

Szia

érdekel még albérelt? ha igen írj: pecsabi@gmail.com

üdv

pecsabi
süti beállítások módosítása